Wij geloven in de kracht van verbeelding om ruimte te maken voor de menselijke aspecten van verandering. Wij bouwen op academische expertise en jarenlange praktijkervaring om gezamenlijk leren met alle betrokkenen te begeleiden.
Bij veranderingen staat de inhoud vaak centraal. Denk aan de invoering van een nieuwe technologie, een governance-aanpassing in een organisatie of de implementatie van nieuw beleid door de overheid. Meestal zit het wel goed met de aandacht voor de financiële impact, strategische systeemkeuzes en de (wetenschappelijke) onderbouwing. Maar hoe zit het met de aandacht voor degenen die de verandering gaan ervaren en/of zelf realiseren?
Bij Learning Stage maken we ruimte voor de menselijke aspecten van verandering. Daarbij geloven we in de kracht van verbeelding: de motor onder narratief-gebaseerd leren en reflecteren. Daarbij putten we niet alleen uit wetenschappelijke kennis van organisatieleren, maar ook uit onze culturele schatkist van literatuur, toneel en filosofie.
In onze opdrachten hechten we waarde aan gezamenlijk leren met alle betrokkenen rond een (complex) vraagstuk, waarbij Learning Stage als onafhankelijke derde het leerproces inspireert en begeleidt. Dankzij onze samenwerking met de andere impactcentra van de Erasmus Universiteit Rotterdam kunnen we interdisciplinaire kennis van de geesteswetenschappen, bestuurskunde en gedragswetenschappen inzetten.